Pomoć

Na ovoj stranici možete pronaći odgovore na pitanja o upotrebi TV To Go usluge

Šta je TV To Go usluga?

TV To Go usluga vam omogućava gledanje omiljenih TV sadržaja na vašem računaru ili tabletu ili telefonu.

Kako da aktiviram TV To Go uslugu?

Da biste aktivirali uslugu potrebno je da budete korisnik jednog od TV IPTV paketa (osim Start paketa).

Uspješno sam aktivirao uslugu, ali ne znam kako da se prijavim na TV To Go?

Da biste se prijavili na TV To Go potrebno je da registrujete vaš nalog. Ova operacija je vrlo jednostavna, samo kliknite ovdje i pratite uputstva na ekranu.

Na koliko uređaja mogu da koristim uslugu TV To Go?

U zavisnosti od IPTV paketa koji koristite, TV To Go možete besplatno koristiti na jednom ili više uređaja: računaru, tabletu i telefonu.
Više informacija potražite na www.mtel.ba.

Uspješno sam se registrovao i prijavio, ali i dalje ne mogu da gledam odabrani kanal?

Za reprodukciju kanala na računaru potrebno je da imate instaliran Verimatrix ViewRight player, koji možete preuzeti sa sledećih lokacija:

ViewRight player je podržan na operativnim sistemima Windows 7, 8, 8.1 i 10, te Mac OS X 10.5.8 ili kasnijim. Web čitači koji podržavaju player su:

  • Internet Explorer
  • Safari
Ukoliko imate neki od ovih web čitača, a i dalje niste u mogućnosti da gledate kanale, molimo Vas da ažurirate vaš web čitač na poslednju verziju.
Imajte u vidu da Google Chrome NIJE podržan.

Da li mogu da gledam kanale na svom mobilnom telefonu ili tabletu?

Da, ali je potrebno da preuzmete i instalirate odgovarajuću Android ili iPhone/iPad aplikaciju:

Koliki je internet protok potreban za gledanje kanala?

TV To Go prikazuje sve TV kanale na 4 različita kvaliteta slike, koji se prilagođavaju kvalitetu Vaše internet konekcije. Najniži kvalitet možete gledati već sa vezom od 1Mbps, dok je za najkvalitetniji potrebno minimalno 3Mbps.

Zašto ne mogu da gledam sve TV kanale koji su mi dostupni pomoću STB uređaja?

Neke televizijske stanice ne dozvoljavaju prenos njihovih kanala na ovaj način, te su stoga nedostupni za gledanje pomoću TV To Go usluge.

Želim da zaključam određene kanale, kako to mogu da uradim?

Ako u podešavanjima postavite starosnu glanicu, svi programi čija je staronsa granica manja od odabrane će automatski biti zaključani.
Takođe, ako želite da permanento zaključate neki kanal možete to učiniti odabirom kanala za zaključavanje u Podešavanjima.
Kanali koji su zaključani mogu se jednokratno otključati unosom vaše šifre koju koristite prilikom logovanja nakon odabira kanala.

I dalje imam probleme sa korištenjem servisa...

Za sve probleme i pitanja uvijek se možete obratiti našem korisničkom servisu putem broja 0800 50 000 koji Vam je na raspolaganju 24 sata.